بازی های کامپیوتری

بازی های کامپیوتری

بازی های کامپیوتری

نقشه سایت

خانه
خوراک

عنوان محصول

توضیحات محصول
قیمت : ---- تومان

عنوان محصول

توضیحات محصول
قیمت : ---- تومان

آمار

    آمار مطالب
    کل مطالب : 97 کل نظرات : 15 آمار کاربران
    افراد آنلاین : 2 تعداد اعضا : 38 آمار بازدید
    بازدید امروز : 26 بازدید دیروز : 38 ورودی امروز گوگل : 2 ورودی گوگل دیروز : 5 آي پي امروز : 21 آي پي ديروز : 29 بازدید هفته : 64 بازدید ماه : 1,849 بازدید سال : 8,775 بازدید کلی : 145,348 اطلاعات شما
    آی پی : 3.145.78.155 مرورگر : Safari 5.1 سیستم عامل : امروز : سه شنبه 01 خرداد 1403

    درباره ما

    سلام.ما میخواهیم از سازندگان و بازی های ایرانی حمایت کنیم.و برای این حمایت لازم نیست هزینه ای بپردازید با عضویت در انجمن تیم یا بازی خود را معرفی کنید همچنین میتوانید از طریق درخواست با مدیریت به ناظم انجمن یا مدیر انجمن بپیوندید

    آخرين ارسال هاي تالار گفتمان

    کمی طاقت داشته باشید...
    عنوان پاسخ بازدید توسط
    0 596 00700
    0 525 00700
    0 756 00700
    0 224 00700
    0 365 00700
    0 426 00700
    0 197 00700
    0 213 00700
    0 310 00700
    0 379 00700
    0 204 00700
    0 202 00700
    0 171 00700
    0 148 00700
    0 166 00700

    تبلیغات

    دانلود قسمت اول بازی ایرانی 41148 برای کامپیوتر

    نسخه ویندوز از اپیزود اول بازی ایرانی ۴۱۱۴۸ منتشر شد + لینک دانلود

    بازی ۴۱۱۴۸ در سبک ماجرایی ساخته شده و در اپیزود اول، داستان مردی را روایت می کند که ناگهان به هوش آمده و در حالیکه هویت و گذشته اش را به یاد نمی آورد، خود را در ساختمانی بزرگ و عجیب می یابد که سقفش منفجر شده و آثار خرابی و اجساد آدم هایی که به شکلی فجیع کشته شده اند، در همه جای آن دیده می شود… حال شما باید به او کمک کنید تا گذشته اش را به یاد آورد و دریابد که چه کسانی پشت این فجایع و ماجراها هستند.

    دانلود رایگان بازی ایرانی "کبریت سوخته" برای PC

    دانلود بازی ایرانی کبریت سوخته

    بازی کبریت سوخته توسط مهدی گنجه زادگان برای مبارزه با ظلم و ستم و حمایت از مظلومین جهان ساخته شده است، در این بازی ماجرای یک انسان را شاهد هستیم که با نیروهای ماورالطبیعه ای که خالق او در اختیار او قرار داده می خواهد ظلم و ستم را یک بار برای همیشه نابود کند، داستان بازی دنیایی سرشار از ظلم و ستم را نشان می دهد که خلایقش به شدت حرص برتری جویی و مال و منال دو روزه ی آن را می خورند، این بازی برای اعلام بیزاری از دنیای فانی و آرزوهای خام آن ساخته شده است بطوری که تمام عالم و خود دنیا قصد تحریک این انسان را دارند و دنیا تمام ثروت و سلطنت خود را به این فرد می بخشد و با نهایت قدرت در برابر هدف او ایستادگی می کند تا او را نابود نکند چون هدف این فرد نابودی دنیای ظالم هست اما این فرد از این دنیای سرشار از ظلم می گذرد و پا روی خواسته های خود می گذارد.

     

    دانلود بازی ایرانی Kitty & Candy

     

    لینک دانلود : kitty
    لینک آنلاین بازی کردن : Kitty & Candy - An Indie Arcade Game | Game Jolt

    دانلود بازی ایرانی عمو ماهیگیر

    بازی عمو ماهیگیر کار جدید گروه بازی سازی تیرنام است. نحوه انجام این بازی به این صورت است که شما ابتدا تا آنجا که می توانید باید سعی کنید قلاب ماهیگیری به ماهی ها برخورد نکند، با سخت شدن تدریجی این کار پس از اینکه قلاب به یکی از ماهی ها برخورد کرد شما بایستی تمام ماهی هایی که تا به اینجا از آن ها فرار می کردید را شکار کنید و امتیاز گرفته و رکورد بزنید.
    پیشنهاد می کنم این بازی را سرگرم کننده را حداقل دقایقی تجربه کنید.

    دانلود بازی عمو ماهیگیر

    f دانلود بازی ایرانی عمو ماهیگیر

    دانلود بازی ایرانی مستقل گمشده

    بازی مستقل گمشده (LOST) با موتور یونیتی، توسط حامد طاهر پور ساخته شده است. کسانی که فکر می کنند از حافظه و سرعت عمل بالایی بر خوردار هستند می توانند در این بازی خود را محک بزنند. در گمشده شما در نقش یک ربات قرار دارید که باید راه خود را پیدا کرده و امتیاز جمع کند.

     

    Lost 2014 10 10 11 59 57 55 دانلود بازی ایرانی مستقل گمشده

     

    در هر مرحله تعدادی مکعب وجود دارد که با گرفتن آن ها به امتیازتان اضافه می شود و در پایان هر مرحله، بسته به زمان طی شده، بهتون امتیاز داده می شود. در کنار صفحه تعدادی ابزار کمکی است که می توانید از آن ها استفاده کنید.
    تصاویر بیشتر و لینک دانلود در ادامه مطلب

     

    دانلود بازی پارسی “رسان” برای نابینایان

    بازی مجموعه ای از ۱۰ مینی گیم است که به ۲ گروه توانایی های ذهنی و تشخیص صدا تقسیم می شوند . پیمایش در منو بازی با اعداد روی کیبورد انجام میشه و در پوشه بازی یک فایل اتوران هست که اگه همراه بازی روی سی-دی رایت بشه کار رو برای نابینایان راحتتر می کنه .

     

    راهنمای پیمایش در منو و راهنمای هر مینی گیم به صورت صوتی در بازی قرار داده شده است . برای تشخیص راحتتر صدا بهتر است که هنگام بازی ار هدفون استفاده شود

     

     

     

    15-طراحی-صنعتی-برجسته-از-اسباب-بازی-13

     

    دانلود در ادامه مطلب...

    دانلود بازی پارسی مزرعه دار فضایی

    بازی مزرعه دار فضایی، یک بازی مدیریتی جذاب و جالب می باشد که داستان بازی از این قرار است که یک موجود فضایی که سفینه اش نابود می شود، روی زمین فرود می آید و حالا باید در زمین زندگی کند و زنده بماند. شما در نقش مزرعه دار باید برای خود مزرعه ای بسازید و از این راه کسب درآمد کنید. این بازی می تواند برایتان بسیار سرگرم کننده باشد.


     

    دانلود در ادامه مطلب

    دانلود بازی ایرانی"شتر بازی"

    بازی شتر بازی، یک بازی چند نفره و رقابتی بسیار جذاب و هیجان انگیز می باشد. در این بازی شما باید با تعیین زاویه درست و قدرت پرتاب صحیح، طوری توپ را بفرستید که داخل سوراخ های قرمز و آبی بیفتد. شما با انداختن توپ داخل سوراخ های قرمز و آبی می توانید شتر خود را هدایت کنید و از بقیه بازیکنان جلو بزنید. این بازی قابلیت تک نفره تا چهار نفره بودن را دارا می باشد. این بازی هیجان انگیز می تواند برای مدتی شما را سرگرم کند.

     

     

    دانلود در ادامه مطلب

     

    دانلود بازی ایرانی"پرواز"

    بازی پرواز، یک بازی رکورد شکنی و سرگرم کننده می باشد که گرافیک و گیم پلی ساده و جذابی دارد. در این بازی شما باید در آسمان بر روی ابر ها بپرید و بالاتر بروید تا امتیاز بیشتری کسب کنید و رکورد بهتری برای خود ثبت کنید. هنگام بازی با زدن کلاغ ها و گرفتن سکه ها می توانید امتیاز بیشتری ازآن خود کنید. این بازی جذاب و سرگرم کننده، می تواند اوقات خوشی را برای شما فراهم آورد.

     

     

    دانلود در ادامه مطلب

    دانلود بازی ایرانی"بازنده،فقط برای خنده"

    بازی بازنده، یک بازی فلش خنده دار و جالب می باشد. این بازی که در عین حال بسیار ساده و روان می باشد، گیم پلی متنوعی هم دارا است. در این بازی، شما در نقش کسانی ظاهر می شوید که شاهین نجفی را پیدا می کنند، او را معروف می کنند و در انتها او را می کشند. روند بازی جالب و خنده دار می باشد و می تواند برای مدتی شما را سرگرم کند.

     

    دانلود در ادامه

    دانلود بازی ایرانی"کالای ایرانی"

     

    پس از گرد آوردن همه کالاهای ایرانی ، ‌به مرحله بعد با چیدمان و مسیری متفاوت خواهید رفت.

    نکته شایسته تقدیر برای تولیدکننده (گان) گمنام بازی کالای ایرانی که نام و نشانی از خود درج نکرده اند ، این است که در سال 1391 که با تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی ، سال « تولید ملی ،‌ حمایت از کار و سرمایه ایرانی » نامگذاری شده بود، با وجود همه کم کاری ها از سوی مسئولین برای نهادینه کردن « فرهنگ خرید کالای ایرانی » ، این بازی سازان ، دست به اقدام عملی زده و یک گام ارزشمند برداشته اند.

     

     

    دانلود در ادامه ی مطلب

    دانلود بازی ایرانی"گوسفندان گرسنه"


    بازی گوسفند های گرسنه، یک بازی فکری و بسیار جذاب می باشد. شما در این بازی باید به گوسفند های گرسنه ای که در محیط هر مرحله قرار دارند غذا بدهید و آنها را سیر کنید تا بتوانید به مرحله بعد بروید. بازی از مراحل مختلف و بسیار زیبایی تشکیل شده است که هر کدام برای بازیکن چالش آفرین خواهد بود و بازیکن را سرگرم خواهد کرد. پیشنهاد می کنیم این بازی جذاب و سرگرم کننده را از دست ندهید.

     

    دانلود در ادامه ی مطلب

    دانلود بازی ایرانیIm Busy

    من گرفتارم یا Im Busy، با انتشار نسخه چهارمش تقریبا تمام نقاط ضعف بازی، باگ ها و اشکال های بازی را برطرف کرد. در این نسخه علاوه بر آیتم های جدیدی که به بازی اضافه شده است، گرافیک آن بهبود یافته و بازی کمی آسان تر شده است. همچنین چند باگی که در نسخه سوم بازی موجود بود برطرف شده و این نسخه چالش و هیجان بیشتری خواهد داشت. هم اکنون می توانید بازی من گرفتارم 4 را دانلود کنید و از آن لذت ببرید.

    دانلود در ادامه ی مطلب

    دانلود بازی ایرانی"دفاع از شهر"

     

    بازی دفاع از شهر یک بازی سرگرم کننده هواپیمایی می باشد که از گرافیکی ساده برخوردار می باشد. شما با کلیدهای جهت دار هواپیمایی را کنترل می کنید که از یک شهر در مقابل هواپیماهای دشمن دفاع می کند. بازی دارای 50 مرحله است که با گذر از مراحل، بازی سخت تر خوهد شد و به سرعت عمل بیشتر و استراتژی بهتری نیازمند است. این بازی جالب می تواند برای مدتی شما را سرگرم کند و شما را به چالش بکشد.

     

     

    دانلود در ادامه

     

     

     

    دانلود بازی ایرانی"آتش بازی 22 بهمن"به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی

    بازی رایانه ای « آتش بازی 22 بهمن » یک بازی فلش کوچک است که به مناسبت ایام الله دهه فجر و تکبیرهای پرطنین « الله اکبر » در شام 21 بهمن و نورافشانی آسمان ایران اسلامی ، توسط شبکه اجتماعی نت ایران طراحی و ارائه شده است.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه هنر ناب اسلامی ، در این بازی ساده اما جذاب ، شما باید موشک های فشفشه و آتش بازی را قبل از اصابت به زمین منفجر کنید تا در آسمان نور افشانی های بسیار زیبایی ایجاد شود.

    سازنده:شبکه ی اجتماعی نت ایران

    انجین:فلش

    زمان ساخت:نا معلوم

     

     

    لینک دانلود،تصاویر و اطلاعات بیشتر در ادامه ی مطلب...

    دانلود بازی ایرانی"افسانه کانسکریپت"

    بازی افسانه کانسکریپت، یک بازی شوتر دو بعدی بسیار جذاب می باشد که داستان یک سرباز جنگ جهانی اول را روایت می کند. بازی از روند آهسته و جالبی پیروی می کند. گرافیک بازی به صورت سیاه و سفید است و رنگ های محدودی در آن به کار رفته است. اتفاقات جالبی که در بازی رخ می دهد، بازی را جالب تر می کند. این بازی زیبا و جذاب همراه با داستانی خوب، می تواند برای شما سرگرم کننده و جالب باشد.

     


     

    دانلود بازی مسابقات "سرعت بوشهر"


    بازی مسابقات سرعت بوشهر، یک بازی جذاب و متنوع که 6 بازی گوناگون با سبک های مختلف در خود دارد. هر مرحله از این بازی یک سبک جداگانه دارد که این بازی ها به ترتیب مرحله عبارتند از: سرعت تایپ، اتومبیل رانی، اکشن اول شخص، موتور سواری، هلی کوپتر جنگی و مسابقه با جت. این بازی متنوع و جالب می تواند برای مدتی شما را سرگرم کند.

     

    تصاویر بازی :

    دانلو بازی ایرانی"والیبال کوچک"

    بازی والیبال کوچک، یک بازی بسیار زیبا، جالب، جذاب و سرگرم کننده است. در این بازی دو تیم دو نفری در مقابل هم قرار می گیرند و به بازی والیبال می پردازند. یکی از قابلیت های خیلی خوب بازی این است که می توان آن را به صورت چند نفره انجام داد. شما می توانید بازی را به صورت تک نفره، دو نفره، سه نفره و چهار نفره بازی کنید. این بازی جالب و هیجان انگیز می تواند برای مدتی شما را سرگرم کند.


    دانلود بازی ایرانی"مگس کش"

    بازی مگس کش، یک بازی جذاب و رکورد شکنی است که بسیار زیبا و هیجان انگیز می باشد. در این بازی یک مگس کش دارید که با یک طناب به یک همبرگر متصل شده است. مگس ها به سمت همبرگر می آیند و شما باید از همبرگر مراقبت کنید. برای نابودی مگس ها می توانید از مگس کش، قرص، تیغ و گلوله استفاده کنید. این بازی جالب و هیجان انگیز می تواند برای مدتی شما را سرگرم کند.

    دانلود بازی ایرانی "مقاومت در خلیج فارس"

    بازی مقاومت در خلیج فارس، یک بازی جذاب و هیجان انگیز در سبک Tower Defense است. در این بازی مهاجمین عرب به خلیج فارس حمله می کنند و سعی می کنند تا خلیج فارس را به خلیج عرب تبدیل کنند. شما باید با کاشت انواع برج ها، مین و... جلوی این حملات بایستید و مقاومت کنید. همچنین با تمام کردن بازی، بخش Survival آزاد خواهد شد که در این بخش یک بازی بی نهایت را تجربه خواهید کرد که به تدریج سخت خواهد شد. این بازی جالب می تواند برای مدتی شما را سرگرم و هیجان زده کند.



    دانلود بازی ایرانی"JUMP"

    این بازی رو تقدیم میکنم به تمام دوستان
    نام بازی jump
    موتور بازی unity 3d 4
    سبک بازی به این صورته که شما با دکمه های جهتی حرکت مینید و با دکمه space پرش میکنید و از روی موانع عبور میکنید
    این
    بازی سه تا پیست داره که پیست اول باز هست و دوتا پیست دیگه رو باید با
    بدست آوردن امتیاز از پیست اول بخرید تا پیست رو آزاد کنید

    دانلود بازی ایرانی"مسیر درست"

    بازی مسیر درست، یک بازی زیبا و کوچک می باشد. در این بازی شما باید از بین مسیرهای پیچ در پیچ، مسیر درست را پیدا کنید و خود را به مسجد برسانید. برای رسیدن به مسجد زمان محدودی دارید و باید قبل از اذان به مسجد برسید. این بازی اگرچه کوچک می باشد اما برایتان بسیار زیبا و جذاب خواهد بود.

     

    بازی ایرانی "فتنه گر رو بگیر"

    بازی فتنه گر رو بگیر، یک بازی فلش می باشد که انیمیشن های آن بسیار زیبا و عالی طراحی شده اند. این بازی در مورد فتنه سال 88 در ایران می باشد و هدف شما در این بازی این است که سران فتنه گر را دستگیر کنید. بازی از نظر طراحی و فنی بسیار خوب می باشد و هیجان آفرین می باشد. این بازی فلش جذاب می تواند برای شما بسیار سرگرم کننده باشد.


    دانلود بازی ایرانی فوق العاده"خرگوش سبز - Green Rabbit"

    خرگوش سبز - Green Rabbit
    اسم : خرگوش سبز

    اسم لاتین : Green Rabbit

    سبک : امتیازی

    انجین : گیم میکر

    حجم بازی : 5 مگ

    دانلود در ادامه ی مطلب

    http://s4.picofile.com/file/7800430000/gr1.png

     

    دانلود بازی"قورباغه در برکه"

    یک بازی کوچک رکوردی
    شما کنترل یک قورباغه را بر عهده دارید و باید در زمان معین مگس شکار کنید و امتیاز بیشتری کسب کنید

    http://www.promakers.ir/attachment.php?aid=658

     

     

    لینک دانلود در ادامه ی مطلب

    دانلود بازی ایرانی "نبرد آذرخش"

     

    نبرد آذرخش ، یک بازی ماشین سواری و اکشن بسیار جذاب است . در این بازی شما با تیم خود وارد نبرد با تیم حریف می شوید . بازی 4 مرحله دارد و همین طور دارای 4 ماشین است که می توانید با رد کردن مراحل ، ماشین دلخواه خود را انتخاب کنید و وارد نبرد با دشمنان خود شوید . بازی از گرافیک نسبتا خوبی برخوردار است و از نظر موسیقی و صدا گذاری در جایگاه مناسبی قرار دارد . همچنین شما در بازی با قابلیت هایی از قبیل بمب گذاری ، تیر گرفتن ، تعمیر ماشین و ... روبرو خواهید شد .


    دانلود بازی ایرانی"کشاورز عصبانی"

    بازی کشاورز عصبانی ، یک بازی که شبیه Angry Birds طراحی شده است ، اما این بار کشاورزی پای تیر و کمان نشسته است و کلاغ های مزاحم را می زند و نابود می کند . در این بازی شما باید با سنگ به طرف کلاغ ها و آبجکت هایی که به وسیله آنها می شود کلاغ ها را نابود کرد پرتاب کنید . در بازی قوانین فیزیک کاملا رعایت شده و این برای بازی کننده بسیار زیبا و جذاب خواهد بود . بازی دارای 16 مرحله متفاوت ، جذاب و همین طور فکری خواهد بود که می تواند شما را برای مدتی مشغول کند .


    دانلود بازی ایرانی"سرزمین رویا"

    سکو بازی ( Platform Games )

    بازی سرزمین رویا، یک بازی بسیار زیبا می باشد که از داستان خیلی خوبی برخوردار است. سبک بازی پلتفرم می باشد و دارای گیم پلی خوبی می باشد. داستان بازی از این قرار است که همسر شخصیت اصلی بازی توسط اهریمنی به نام جارجاروس دزدیده می شود و الیسان (شخصیت اصلی بازی) برای نجات او اقدام می کند. این بازی با داستان، گرافیک و گیم پلی جذابی که دارد، کاری می کند که شما حتما از بازی کردن با آن لذت ببرید.

     

     


    دانلود بازی ایرانی"افسانه پورنگ"

    بازی افسانه پورنگ ، یک بازی در سبک پلتفرم می باشد که از گرافیک خیلی خوبی برخوردار است . شما در نقش عمو پورنگ ظاهر می شوید و باید بازی رو شروع بکنید . داستان بازی از آنجایی شروع می شود که عمو پورنگ و امیر محمد جهت تعطیلات و رفع خستگی از کارهای صدا سیما و خلاصه مجری گری به جزیره ای سفر میکنند. تا چند هفته ای رو در آنجا اقامت کنند اما بر اثر یک اتفاق مشکوک امیر محمد دزدیده می شود و ... .



    دانلود بازی خلاقانه ی ایرانی"فرش"

    بازی فرش ، یک بازی فکری و خلاقانه می باشد که با معماهای موجود در هر مرحله می تواند شما را سرگرم کند . بازی فرش از نظر گرافیکی بسیار زیبا ، خلاقانه و منحصر به فرد طراحی شده است که برای بازیکن بسیار جذاب خواهد بود . شما در این بازی ، وظیفه دارید تا فرش را به مکعب قرمز رنگ برسانید . با رد کردن مراحل ، قسمت های جدیدی به بازی اضافه خواهد شد و عبور از مرحله ها سخت تر خواهد شد . این بازی مطمئنا شما را سرگرم می کند و خاطره خوبی را تجربه خواهید کرد .


      

    دانلود بازی ایرانی"دوی 800 متر"

    دوی 800 متر ، یک بازی خیلی ساده با گیم پلی سطح پایین می باشد ، اما تصاویر و طراحی های موجود در بازی بسیار جذب کننده هستند و گاهی اوقات خنده دار ! این بازی قابلیت بازی کردن 4 بازیکن را خواهد داشت و 4 نفر می توانند پای کامپیوتر بنشینند و با یکدیگر مسابقه دوی 800 متر بدهند . همچنین یکی دیگر از قابلیت های بازی ، وجود 3 سطح آسان ، متوسط و سخت برای مسابقه با هوش مصنوعی کامپیوتر است .

     


    دانلود بازی "حسن کچل و راز سیب سرخ"

    بازی حسن کچل و راز سیب سرخ ، یک بازی جذاب می باشد که محتوای آن به یک افسانه اصیل ایرانی یعنی حسن کچل اشاره دارد . در بازی شما باید یک مسیر را طی کنید و به انتهای مرحله برسید . بازی از مراحل مختلفی تشکیل شده است که هر کدام جذابیت خاص خودش را خواهد داشت . یکی از قابلیت های خوب بازی ، استفاده از موسیقی و گرافیک ایرانی می باشد که این قابلیت ، به جذابیت بیشتر بازی کمک خواهد کرد . همچنین بازی بسیار معتاد کننده است و می تواند شما را برای مدتی جلوی کامپیوتر نگه دارد .


    دانلود بازی ایرانی" شاهزاده ی یتیم "

    بازی شاهزاده یتیم ، یک بازی تاریخی در سبک پلتفرم می باشد که روند متفاوتی را طی می کند . در مراحلی از بازی شما سوار بر اسب هستید و باید از روی تله ها و خار ها بپرید و به مقصد برسید . در بعضی مراحل دیگر شما با شمشیر با دشمنان خود مبارزه کرده و آنها را نابود می کنید و در مرحله ای دیگر از این بازی ، شما توسط منجنیق به سمت دروازه سنگ پرتاب می کنید و دروازه را نابود می کنید . گیم پلی متفاوت و منحصر به فرد این بازی می تواند برای شما بسیار جذاب و سرگرم کننده باشد . همچنین بازی از داستان خوبی تشکیل شده است که خود تحسین برانگیز است .


    دانلود بازی ایرانی و خلاقانه ی"BO "

    بازی BO یک بازی بسیار خلاقانه در سبک پلتفرم می باشد . در این بازی شما باید از محیط طوری استفاده کنید که به آخر هر مرحله برسید و بتوانید مرحله بعد را شروع کنید . بازی BO گرافیک چندان خوبی ندارد ، اما ایده جدیدی که در این بازی استفاده شده و نوع طراحی های مرحله بسیار جذاب است .هر مرحله از مراحل پایانی این بازی می تواند دقیقه ها یا حتی ساعت ها شما را به فکر وادارد تا سعی کنید معمای مرحله را حل کنید . یک قابلیت خوب این نسخه ، وجود یک Level Editor است که در این قسمت می توانید مرحله خود را با توجه به آبجکت ها بسازید و آن را ذخیره کنید و در آن بازی کنید .

     

    دانلود بازی کودکانه ایرانی"گوگولی"

    گوگولی ، یک بازی بسیار جذاب با گرافیکی فانتزی و خنده دار می تواند برای بازیکن بسیار جذاب باشد . سبک بازی Platform است و در سطوح ، بازی ادامه پیدا می کند . در بازی ، شما فقط با بچه های مردم آزار و کلاغ ها روبرو می شوید که بچه ها به شما آسیب می زنند و کلاغ ها شما را جا به جا می کنند و به شما کمک خواهند کرد . صدا گذاری و افکت های صوتی در بازی بسیار جذاب می باشند . بازی دارای مراحلی می باشد که به ترتیب سخت تر خواهند شد .


    دانلود بازی ایرانی"پوپو"

    اسم بازی پوپو هست
    این بازی با موتور گیم میکر ساخته شده در مدت زمان 15 روز


    برای گرافیک از نرم افزارهای فتوشاپ استفاده شده


    امید وارم مورد پسند قرار بگیره


    روش بازی : با کلید های جهتی کیبورد بازیکن رو حرکت بدهید با کلید بالا بپرید و ستاره ها رو جمع


    کنید و به مرحله بعد بروید
    [تصویر: 13432249101.jpg]

    دانلود بازی ایرانی"سرباز نفوذی"


    اسم بازی سرباز نفوذی نسخه 8 سرباز

    شما در نقش یک سرباز باید سربازهای دشمن رو از بین ببرید

    دو مرحله داره و سبک بازی سوم شخص اکشن

     

    ادامه ی مطلب

    دانلود بازی ایرانی" zenith "


    من پویا هستم
    اسم : zenith
    سبک : action ( مطمئن نیستم که تو چه سبکی قرار میگیره ! )
    انجین : گیم میکر
    مدت زمان ساخت : تقریبا 2 ماه

     

    [تصویر: 81417307648482809900.jpg]

     

    توضیح گیم پلی :
    بازی یک ماشین رو از بالا نشون میده که تو مراحل مختلف باید از پس دشمن های مختلف بر بیاد
    3 حالت : single player - multi player - custom game داره که single player دارای 36 مرحله است و به مرور دشمن های قوی تر میان و مراحل سخت تر میشه . تو حالت custom game خوتون میتونین لول دلخواه خودتون رو بسازین و اگه ببرینش امتیازش رو میگیرن و به عنوان رکورد براتون ثبت میشه البته برای باز کردن این حالت باید 80 ستاره از حالت single player بگیرین . حالت multi player هم واسه بازی کردن 2 نفر با هم است که تنظیمات مخصوص خودش رو داره و میتونین تو حالت های مختلف با دوستتون به رقابت بپردازین

    دانلود بازی ایرانی"بمب رو خنثی کن"

    سازنده: مصطفی خالقی( یاسا ) خودم
    انجین : گیم میکر
    سبک: هیجان انگیز
    مراحل: 20 تا !!!
    ویژگی های بازی:
    - ایده ی جالب و نو
    - صدا های باحال
    - معتاد کننده
    - بدون حتی یک خط کد نویسی
    گیم پلی: باید بتونی حد اقل 3 تا چراغ سبز رو روشن کنی تا بری بمب بعدی. البته میتونی با قطع کردن سیم، با یک کلیک بری جلو. باید مراقب انفجارم باشی. ریسک قطع سیم بالاست.

    http://www.promakers.ir/attachment.php?aid=642

    دانلود بازی سریالی"شبی در شومینه"

     

    [تصویر: 07521268772337864270.png]


    سلام.
    همون طور که بچه ها رفتن تو فاض بازی های نقش آفرینی ما هم رفتیم دنبالشون.
    این بازی دارای 5 قسمته که فعلا یکی از قسمت های نوشته شده رو میزارم.
    چون نوشته ها ریز هستن برای بزرگ کردن اونا Ctrl + کلید میانی موشواره بزرگ میشه.

    داستان :

    شخصیت بازی خود شما هستید که به همراه خواهرتون ماجراهایی رو پشت سر میگذارید.
    شما در خانه ی قدیمیتان چیزی پیدا میکنید ...

    سازنده : اهورا ق
    سبک : نقش آفرینی
    حجم : 34.41 KB

    ليست صفحات

    تعداد صفحات : 2

    نظرسنجي

    موافق اضافه شدن بخش دانلود نرم افزار های مذهبی،فرهنگی و اموزشی هستید

    ورود کاربران


    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

    عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد